ثبت نام کلاس های ترم تابستان کنکور روانشناسی و مشاوره
0
02126407431

کنکور ۱۴۰۴

کنکور 1404 روانشناسی و مشاوره

کنکور 1404 روانشناسی

کنکور ۱۴۰۴ وانشناسی و مشاوره

کنکور روانشناسی و شرایط شرکت در آن

روانشناسی و مشاوره از مهم‌ترین مهارت‌هایی هستند که افراد زیادی علاقه دارند تا در این رشته‌ها تحصیل کنند. این 2 فعالیت در دنیای امروز طرف‌داران زیادی پیدا کرده و متقاضیان بسیاری نیز به آن‌ها مراجعه می‌کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا داوطلبان کنکور روانشناسی و مشاوره روز‌به‌روز افزایش پیدا کنند.

اگر شما هم جزء این داوطلبان هستید و می‌خواهید در کنکور 1404 این درس شرکت کنید، بهتر است شرایط آن را به‌طور کامل مورد بازبینی قرار دهید. برای این کار به منابع تخصصی، پوشش‌های گسترده و کتاب‌های جامع کنکور نیاز دارید. از مهم‌ترین دروسی که در این کنکور وجود دارند باید به ریاضیات، اقتصاد، عربی تخصصی، جامعه شناسی، فلسفه و منطق اشاره کنیم.

اهمیت شرکت در کلاس‌های آمادگی مصاحبه دکتری

درصورتی‌که می‌خواهید در کنکور 1404 ارشد شرکت کنید، باید از قبل در کلاس‌های آمادگی مصاحبه دکتری شرکت کرده باشید. کلاس های ویژه مصاحبه دکتری روانشناسی مواردی هستند که در آن‌ها مهارت‌های گوناگونی را به شما می‌آموزند.

کافی‌است در این کلاس‌ها شرکت کرده و نکاتی که برای مصاحبه به آن‌ها نیاز دارید را فرا بگیرید. از این کلاس‌ها با نام کلاس‌های نکته و تست کنکور روانشناسی و مشاوره نیز یاد می‌شود. بسیاری از موسسه‌های آموزشی معتبر مانند مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره، این کلاس را بر بستر ادوبی‌کانکت برگزار می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین کلاس آمادگی کنکور روانشناسی

اگر به‌دنبال یافتن بهترین کلاس آمادگی برای کنکور روانشناسی و مشاوره هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ویژگی‌های موجود در بهترین کلاس‌ها را بررسی کنید. این‌گونه با آشنایی کامل سراغ انتخاب این کلاس‌ها خواهید رفت. مهم‌ترین این ویژگی‌ها به‌شکل زیر هستند.

تدریس به رتبه‌های برتر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید دررابطه‌با شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور 1404 بدانید، تدریس مؤسسه‌ها به رتبه‌های برتر است. همانطور که می‌دانید داوطلبان بسیار زیادی سالانه در کنکور روانشناسی و مشاوره شرکت می‌کنند.

شما باید به‌عنوان یک داوطلب حرفه‌ای رتبه های برتر موسسه در کنکور را مشاهده کرده و ببینید که رتبه دانش‌آموزان این مؤسسات به چه شکل است. مراکز آموزشی مانند مؤسسه نگاره موفق‌ترین رتبه های برتر را آموزش داده و به دانشگاه‌های برتر ایران فرستاده‌اند.

ارائه نمونه کلاس‌ها

ویژگی دیگری که در برترین کلاس‌های آمادگی کنکور روانشناسی و مشاوره وجود دارد، ارائه نمونه‌های کلاس‌های آنلاین است. امروز بسیاری از مؤسسات آموزشی کلاس‌های خود را به‌صورت آنلاین بر بسترهایی مانند آپارات یا ادوبی‌کانکت برگزار می‌کنند.

این‌گونه هرکسی در هرجای ایران توانایی شرکت در این کلاس‌ها را دارد. برای اینکه از کیفیت این کلاس‌ها اطمینان داشته باشید، باید نمونه کلاس های نکته و تست روانشناسی و مشاوره این مؤسسات را بررسی کنید. درصورت باکیفیت بودن آن‌ها قادر هستید با خیال راحت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنید.

دارای کلاس‌های آمادگی مصاحبه

اگر به‌دنبال شرکت در کنکور 1404 روانشناسی و مشاوره هستید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل‌از هرکاری در کلاس‌های آمادگی مصاحبه شرکت کنید. البته باید در ابتدا جستجو کنید و ببینید که این کلاس‌ها در چه موسساتی برگزار می‌شوند.

مؤسسه برگزارکننده این کلاس‌ها قطعا اهمیت زیادی به دانش‌آموزان خود و قبولی آن‌ها می‌دهد. پس اگر دیدید که مؤسسه‌ای مانند مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره، کلاس‌هایی را برای آمادگی مصاحبه دکتری ارائه داده است، باید بدانید که کلاس‌های آن بهترین کیفیت را دارند.

برگزاری به‌صورت آنلاین

برای اینکه بتوانید بهترین کلاس آمادگی کنکور روانشناسی و مشاوره سال 1404 را پیدا کنید، باید دنبال کلاس‌هایی باشید که به‌صورت آنلاین جلسات‌شان برگزار می‌شوند. امروز کمتر آموزشگاهی کلاس‌های حضوری گذاشته و دلیل آن محدودیت مکانی برای داوطلبان است.

کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین به نفع داوطلبان هستند؛ زیرا دیگر نیازی به مراجعه نبوده و می‌تواند در خانه خود با هر شرایطی که هستند در کلاس‌ها شرکت کنند. مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره از پلتفرم‌های آپارات و ادوبی‌کانکت برای برگزار این کلاس‌ها بهره می‌گیرد.

حضور بهترین اساتید در کلاس‌ها

آخرین و مهم‌ترین ویژگی که در کلاس‌های برتر جهت آمادگی برای کنکور روانشناسی و مشاوره وجود دارد، حضور برترین اساتید در این کلاس‌ها است. توجه داشته باشید که مهارت تدریس استاد و قابلیت‌های آن برای کنترل کلاس از مهم‌ترین نکات است.

در مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره از برترین اساتید در این زمینه بهره گرفته‌اند. این اساتید شامل استاد علیرضا محمدی، جعفر حبیبی، مسعود نادری، محسن طورانی، محمد قاسمی و ملیکا سفیدرود هستند. تمامی این اساتید در حوزه روانشناسی و مشاوره مهارت‌های کافی جهت تدریس را دارند.

در کدام کلاس آمادگی کنکور روانشناسی ثبت‌نام کنیم؟

برای اینکه بتوانید ثبت نام کلاس های آمادگی کنکور 1404 روانشناسی و مشاوره را به بهترین شکل انجام دهید، باید به‌دنبال مؤسسات برتر در این زمینه باشید. شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

یکی از بهترین آن‌ها مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره نام دارد. این مؤسسه آموزشی از بهترین اساتید باتجربه در حوزه مشاوره و روانشناسی بهره می‌برد. تمامی کلاس‌های این مؤسسه به‌صورت آنلاین برگزار شده و کمترین هزینه را نسبت به دیگر آموزشگاه‌ها از شما دریافت می‌کنند.

تنها کافی‌است به وب‌سایت این مؤسسه مراجعه کرده و پاسخ تمامی سؤالات خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این موسسه از انواع فیلم‌های راهنما بهره برده و کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز را با قیمتی عالی سفارش دهید.

جمع‌بندی

درصورتی‌که می‌خواهید در کنکور روانشناسی و مشاوره سال 1404 شرکت کنید، پیشنهاد می‌شود که در بهترین کلاس‌های آمادگی ثبت‌نام خود را انجام دهید. موسسه‌های آموزشی مختلفی وجود دارند که این کلاس‌ها را بررسی می‌کنند.

از بهترین آن‌ها باید به مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره که از برترین اساتید بهره می‌برد، اشاره کنیم. این مؤسسه کلاس‌های آنلاین خود را در ادوبی‌کانکت برگزار کرده و ویدئوهای خود را در آپارات منتشر می‌کند. تمامی ویژگی‌هایی که در کلاس‌های این مؤسسه وجود دارد را در این مطلب باهم بررسی کردیم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مؤسسه نگاره مراجعه کنید.

برنامه زمانی ثبت نام و آزمون کنکور ۱۴۰۴

سازمان سنجش آموزش کشور تقویم آزمون‌های کشوری سال ۱۴۰۴ را به همراه برنامه زمان بندی ثبت نام کنکورهای سراسری، ارشد و دکتری سال ۱۴۰۴ اعلام کرد.

آزمون دکتری 1404

ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روزهای ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ انجام می شود. آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روز ۲ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

آزمون کارشناسی ارشد 1404

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ انجام می شود.

برنامه زمانی آزمون های کنکور سال 1404